Poznaj zespół naszych SPECJALISTÓW
Agata BRZEZIŃSKA
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowany nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, logopeda, oligofrenopedagog.
Po ukończeniu liceum rozpoczęła studia na Filologii Polskiej na Uniwersytecie Szczecińskim. Pod koniec studiów powoli pojawiała się coraz większa chęć pracy z dziećmi. Logopedia z terapią pedagogiczną była początkiem. Po przeprowadzce do Poznania rozpoczęła pracę w żłobku i ukończyła kurs opiekunki dziecięcej. Jednak, aby móc pracować ze starszymi dziećmi rozpoczęła studia z Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Przyszedł czas na Kraków i zdobywanie doświadczenia w placówkach przedszkolnych. Chęć dalszej nauki sprawiła, że Pani Agata kładła ogromny nacisk na samodoskonalenie się – warsztaty, szkolenia, spotkania z innymi nauczycielami pokazywały, że nauczyciel na swojej ścieżce zawodowej powinien nieustannie kształcić się. Następnie spotkanie z pedagogiką montessoriańską, kurs nauczyciela Montessori w Polskim Instytucie Montessori oraz związane z tym nowe i bogatsze spojrzenie na edukację przedszkolną.
„Nie wyobrażam sobie pracy w przedszkolu bez muzyki, ruchu i sztuki. Uwielbiam pracować metodą aktywnego słuchania muzyki wg Batti Strauss. W najbliższej przyszłości moim marzeniem jest spotkanie z Martą Bogdanowicz i praca Metodą Dobrego Startu.
Po pracy – fanka Netflixa. W każdej wolnej chwili rower, bieganie albo fitness. Uwielbiam literaturę powszechną, scrapbooking i kuchnię azjatycką.”
Wenjuan XI
Nauczyciel montessoriański American Montessori Society.
Wen pochodzi z Chin, edukację odebrała w Pekinie, praktykowała w Kaliforni, ostatecznie ze względów prywatnych osiedliła się w Polsce.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, min. jako nauczyciel w prestiżowej szkole The International Montessori school of Beijing w Pekinie. Zdobyła również praktykę w pracy z dorosłymi – prowadziła kursy zarówno języka angielskiego (biznesowy) jak i chińskiego. Jest na etapie nauki języka polskiego, w czasie wolnym ćwiczy jogę, gra na instrumencie Guzheng i tańczy salsę.
Patrycja SOBAŃSKA
Nauczyciel montessoriański, wychowawca Grupy Szafirowej. Wysoko wykwalifikowany
i doświadczony pedagog z ponad 8 letnim stażem pracy, pasjonatka pedagogiki Marii Montessori. Pani Patrycja ukończyła studia pedagogiczne – wychowanie małego Dziecka, pedagogikę specjalną i surdopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną na Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
W trakcie swojej kariery zawodowej była wychowawcą grupy w renomowanym przedszkolu Montessoriańskim, prowadziła szkolenia dla rodziców, współorganizowała kształcenie specjalne wielu Dzieci. Poza znajomością języków angielskiego i niemieckiego może pochwalić się znajomością języka migowego.
Specjalistyczną wiedzę zawdzięcza edukacji, praktyce oraz udziałowi w licznych kursach, webinarach i konferencjach branżowych związanych z pedagogiką M.Montessori i rozwojem Dziecka.
Prywatnie miłośniczka tańców ludowych i entuzjasta górskich wycieczek.
Angelika ŻUBER
Wykwalifikowany i doświadczony nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz oligofrenopedagog.
Pani Angelika jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie
z doświadczeniem zawodowym zarówno w przedszkolu montessoriańskim jak i szkole. Legitymuje się międzynarodowym certyfikatem nauczyciela montessoriańskiego MACTE, a kwalifikacje
w zakresie tej pedagogiki nabyła w Polskim Instytucie Montessori. Ponadto posiada wiele dodatkowych kwalifikacji wynikających z ukończonych szkoleń m.in. Trening Skutecznego Nauczyciela, Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Swoją wiedzę aktualizuje na corocznych konferencjach branżowych.
Fascynują ją podróże i sport.
Katarzyna SZTUK
Pani Katarzyna ukończyła dwustopniowe studia na Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w szkołach i przedszkolach w charakterze wychowawcy kolonii, instruktora sportowego i tańca.
Kilka słów od niej samej:
„Jestem absolwentką akademii wychowania fizycznego w Krakowie. Od zawsze lubiłam pracę z dziećmi a podczas studiów dzięki współpracy z wieloma szkołami oraz przedszkolami, zdobyłam cenne doświadczenie w pracy z dziećmi. W czasie letnim wyjeżdżałam na półkolonie oraz kolonie szkolne. Dodatkowo pracowałam w przedszkolach jako instruktor tańca. Moje główne zainteresowania to sport, a w szczególności piłka siatkowa, sporty wodne oraz taniec towarzyski. Posiadam również uprawnienia instruktora kajakarstwa oraz Aqua aerobiku. Praca z dziećmi sprawia mi dużą satysfakcję oraz przyjemność. W przyszłości chciałabym pogłębiać swoje kwalifikacje związane z pedagogiką wczesnoszkolną.”
Anna STOKŁOSA
Pani Anna jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego i Akademii Ignatianum oraz ma 10-letnie doświadczenie w pracy z Dziećmi w przedszkolach montessoriańskich. Jest również m.in. nauczycielem języka Polskiego jako języka obcego, trenerem w Szkole dla Rodziców i trenerem metody Marii Montessori.
Monika ANTOŃCZYK
Pani Monika ukończyła też kurs opiekuna i wychowawcy żłobkowego. W zeszłym roku ukończyła Dance Guide, kurs, który przedstawia podejście do edukacji tańca kreatywnego w zgodzie z metodą M.Montessori. Posiada również certyfikat mediatora. Prywatnie uwielbia długie spacery z psem Toffikiem, taniec oraz aktywne sporty. W przeszłości tańczyła w zespole marszowym „mażoretki”. Po 6-letniej przygodzie z tańcem, założyła żeńską drużynę piłkarską, która do dziś odnosi wiele sukcesów i pnie się na szczeblach III ligi Małopolski. Uwielbia jazdę na rowerze, rolkach, łyżwach, bieganie, pływanie oraz podróżowanie.
Emilia ZAWADZKA
Lena HAŃBICKA
Asystent nauczyciela przedszkola, lektor j.angielskiego
Studentka psychologii praktycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz lektor języka angielskiego z doświadczeniem w nauczaniu dzieci. Odbyła trening psychologiczny, brała udział w warsztatach skutecznej komunikacji interpersonalnej, udzielała się w ramach projektu Akademia Przyszłości.
Kocha muzykę i taniec, często wplata je więc w prowadzone przeze mnie lekcje angielskiego, aby chwile te były dla dzieci czasem na rozwój i jednocześnie dobrą zabawą. Pragnie dla podopiecznych być nie tylko nauczycielem, lecz również bezpieczną przestrzenią na wyrażanie emocji i naukę lepszego radzenia sobie z nimi. Prywatnie miłośniczka zwierząt, roślin i długich spacerów. Wieczór lubi spędzić z tomikiem poezji i filiżanką dobrej herbaty.
Magdalena ŻUBER
Pani Magdalena kończy studia na kierunku psychologia stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zrealizowała dwa treningi psychologiczne oraz warsztat związany z dobrą komunikacją psychologiczną i interpersonalną. W przeszłości była wolontariuszką w Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych „Parkowa”, gdzie nabyła doświadczenie związane z udzielaniem wsparcia emocjonalnego dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji rodzinnej. Aktualnie jest aktywną wolontariuszką w świetlicy pomocowej dla dorosłych osób znajdujących się w kryzysie. Prywatnie interesuje się podróżami oraz grami komputerowymi.
Małgorzata KŁOBUCH
Asystent nauczyciela przedszkola. Posiada również kwalifikacje do pracy jako opiekun w żłobku. Ukończyła zewnętrzny kurs pracy w przedszkolu metodą M.Montessori.
Anna BOROŃ
Paulina POGAN
Logopeda
Pani Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum, jest polonistą, nauczycielem przedszkola doświadczonym w pracy z grupą, nauczycielem montessoriańskim, ale przede wszystkim czynnym i od wielu lat praktykującym logopedą pracującym w przedszkolach, szkołach oraz poradni. Wybrane kursy i szkolenia (z około 50 odbytych): symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, fizjologiczna terapia mifunkcjonalna, programowanie języka, werbogesty, mutyzm, diagnoza wad wymowy, terapia ręki i stopy, masaż logopedyczny, diagnoza i terapia językowa dziecka z autyzmem. Cały czas poszerza swój warsztat pracy i wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach, które są niezwykłą kopalnią wiedzy oraz inspiracją do dalszych działań logopedycznych. Celem przeprowadzanych przeze nią terapii jest stymulowanie rozwoju mowy dziecka, budowanie słownictwa czynnego i biernego, usprawnianie motoryki narządów mowy, usprawniane funkcji językowych korygowanie wady wymowy. Uczy również dzieci czytać metodą sylabową, co pozwala im na lepszy start w szkole. Najważniejsze jest dla niej holistyczne i indywidualne podejście do pacjenta – należy stymulować wszystkie funkcje poznawcze i je wspierać, aby rozwój dziecka przebiegał harmonijnie. Priorytetem jest, aby Mały Pacjent czuł się komfortowo w gabinecie, dlatego wszystkie prowadzone ćwiczenia mają formę zabawy.
Marta RYMAR
Dyrektor przedszkola