
Poznaj nasz zespół pedagogiczny

Agata BRZEZIŃSKA
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowany nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, logopeda, oligofrenopedagog.
Po ukończeniu liceum rozpoczęła studia na Filologii Polskiej na Uniwersytecie Szczecińskim. Pod koniec studiów powoli pojawiała się coraz większa chęć pracy z dziećmi. Logopedia z terapią pedagogiczną była początkiem. Po przeprowadzce do Poznania rozpoczęła pracę w żłobku i ukończyła kurs opiekunki dziecięcej. Jednak, aby móc pracować ze starszymi dziećmi rozpoczęła studia z Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Przyszedł czas na Kraków i zdobywanie doświadczenia w placówkach przedszkolnych. Chęć dalszej nauki sprawiła, że Pani Agata kładła ogromny nacisk na samodoskonalenie się – warsztaty, szkolenia, spotkania z innymi nauczycielami pokazywały, że nauczyciel na swojej ścieżce zawodowej powinien nieustannie kształcić się. Następnie spotkanie z pedagogiką montessoriańską, kurs nauczyciela Montessori w Polskim Instytucie Montessori oraz związane z tym nowe i bogatsze spojrzenie na edukację przedszkolną.
„Nie wyobrażam sobie pracy w przedszkolu bez muzyki, ruchu i sztuki. Uwielbiam pracować metodą aktywnego słuchania muzyki wg Batti Strauss. W najbliższej przyszłości moim marzeniem jest spotkanie z Martą Bogdanowicz i praca Metodą Dobrego Startu.
Po pracy – fanka Netflixa. W każdej wolnej chwili rower, bieganie albo fitness. Uwielbiam literaturę powszechną, scrapbooking i kuchnię azjatycką.”

Patrycja SOBAŃSKA
Nauczyciel montessoriański, wychowawca Grupy Szafirowej. Wysoko wykwalifikowany
i doświadczony pedagog z ponad 8 letnim stażem pracy, pasjonatka pedagogiki Marii Montessori. Pani Patrycja ukończyła studia pedagogiczne – wychowanie małego Dziecka, pedagogikę specjalną i surdopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną na Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
W trakcie swojej kariery zawodowej była wychowawcą grupy w renomowanym przedszkolu Montessoriańskim, prowadziła szkolenia dla rodziców, współorganizowała kształcenie specjalne wielu Dzieci. Poza znajomością języków angielskiego i niemieckiego może pochwalić się znajomością języka migowego.
Specjalistyczną wiedzę zawdzięcza edukacji, praktyce oraz udziałowi w licznych kursach, webinarach i konferencjach branżowych związanych z pedagogiką M.Montessori i rozwojem Dziecka.
Prywatnie miłośniczka tańców ludowych i entuzjasta górskich wycieczek.

Angelika ŻUBER
Wykwalifikowany i doświadczony nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz oligofrenopedagog.
Pani Angelika jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie
z doświadczeniem zawodowym zarówno w przedszkolu montessoriańskim jak i szkole. Legitymuje się międzynarodowym certyfikatem nauczyciela montessoriańskiego MACTE, a kwalifikacje
w zakresie tej pedagogiki nabyła w Polskim Instytucie Montessori. Ponadto posiada wiele dodatkowych kwalifikacji wynikających z ukończonych szkoleń m.in. Trening Skutecznego Nauczyciela, Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Swoją wiedzę aktualizuje na corocznych konferencjach branżowych.
Fascynują ją podróże i sport.

Emilia ZAWADZKA

Małgorzata KŁOBUCH
Asystent nauczyciela przedszkola. Posiada również kwalifikacje do pracy jako opiekun w żłobku. Ukończyła zewnętrzny kurs pracy w przedszkolu metodą M.Montessori.

Paulina POGAN
Logopeda
Pani Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum, jest polonistą, nauczycielem przedszkola doświadczonym w pracy z grupą, nauczycielem montessoriańskim, ale przede wszystkim czynnym i od wielu lat praktykującym logopedą pracującym w przedszkolach, szkołach oraz poradni. Wybrane kursy i szkolenia (z około 50 odbytych): symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, fizjologiczna terapia mifunkcjonalna, programowanie języka, werbogesty, mutyzm, diagnoza wad wymowy, terapia ręki i stopy, masaż logopedyczny, diagnoza i terapia językowa dziecka z autyzmem. Cały czas poszerza swój warsztat pracy i wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach, które są niezwykłą kopalnią wiedzy oraz inspiracją do dalszych działań logopedycznych. Celem przeprowadzanych przeze nią terapii jest stymulowanie rozwoju mowy dziecka, budowanie słownictwa czynnego i biernego, usprawnianie motoryki narządów mowy, usprawniane funkcji językowych korygowanie wady wymowy. Uczy również dzieci czytać metodą sylabową, co pozwala im na lepszy start w szkole. Najważniejsze jest dla niej holistyczne i indywidualne podejście do pacjenta – należy stymulować wszystkie funkcje poznawcze i je wspierać, aby rozwój dziecka przebiegał harmonijnie. Priorytetem jest, aby Mały Pacjent czuł się komfortowo w gabinecie, dlatego wszystkie prowadzone ćwiczenia mają formę zabawy.

Katarzyna PORĘBSKA
Lektor

Weronika KANIA
Psycholog

Marta RYMAR
Wicedyrektor przedszkola