Poznaj zespół naszych SPECJALISTÓW

Agata BRZEZIŃSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowany nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, logopeda, oligofrenopedagog.

Po ukończeniu liceum rozpoczęła studia na Filologii Polskiej na Uniwersytecie Szczecińskim. Pod koniec studiów powoli pojawiała się coraz większa chęć pracy z dziećmi. Logopedia z terapią pedagogiczną była początkiem. Po przeprowadzce do Poznania rozpoczęła pracę w żłobku i ukończyła kurs opiekunki dziecięcej. Jednak, aby móc pracować ze starszymi dziećmi  rozpoczęła studia z Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Przyszedł czas na Kraków i zdobywanie doświadczenia w placówkach przedszkolnych. Chęć dalszej nauki sprawiła, że  Pani Agata kładła ogromny nacisk na samodoskonalenie się – warsztaty, szkolenia, spotkania z innymi nauczycielami pokazywały, że nauczyciel na swojej ścieżce zawodowej powinien nieustannie kształcić się. Następnie spotkanie z pedagogiką montessoriańską, kurs nauczyciela Montessori w Polskim Instytucie Montessori oraz związane z tym nowe i bogatsze spojrzenie na edukację przedszkolną.

„Nie wyobrażam sobie pracy w przedszkolu bez muzyki, ruchu i sztuki. Uwielbiam pracować metodą aktywnego słuchania muzyki wg Batti Strauss. W najbliższej przyszłości moim marzeniem jest spotkanie z Martą Bogdanowicz i praca Metodą Dobrego Startu.
Po pracy – fanka Netflixa. W każdej wolnej chwili rower, bieganie albo fitness. Uwielbiam literaturę powszechną, scrapbooking i kuchnię azjatycką.”

Natalia SZYMBORSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, przygotowanie logopedyczne.
O sobie:
Pochodzę ze Śląska, natomiast w Krakowie mieszkam od 6 lat. Jestem absolwentką kierunku Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i Wychowanie przedszkolne na Uniwersytecie Śląskim oraz kierunku Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna z logopedią w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Katowicach.
Z przedszkolem Avalon jestem związana od września 2019 roku. Jestem wychowawcą grupy, uczę także języka angielskiego. Biorę udział w różnych szkoleniach doskonalących, żeby moje zajęcia były jak najbardziej atrakcyjne. Ukończyłam też kurs asystencki w Polskim Instytucie Montessori.
Z dziećmi pracuję już od ponad 7 lat. Zaczynałam od pracy zindywidualizowanej jako opiekunka dziecięca; z grupami przedszkolnymi mam do czynienia od 3 lat.

W wolnym czasie lubię czytać książki – nie tylko te pedagogiczne. Na mojej liście „do zrealizowania” jest nauka jazdy konnej.

 

Wenjuan XI

Nauczyciel montessoriański American Montessori Society.
Wen pochodzi z Chin, edukację odebrała w Pekinie, praktykowała w Kaliforni, ostatecznie ze względów prywatnych osiedliła się w Polsce.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, min. jako nauczyciel w prestiżowej szkole The International Montessori school of Beijing w Pekinie. Zdobyła również praktykę w pracy z dorosłymi – prowadziła kursy zarówno języka angielskiego (biznesowy) jak i chińskiego. Jest na etapie nauki języka polskiego, w czasie wolnym ćwiczy jogę, gra na instrumencie Guzheng i tańczy salsę.

Patrycja JĘDRUCH

Nauczyciel montessoriański, wychowawca Grupy Szafirowej. Wysoko wykwalifikowany
i doświadczony pedagog z ponad 8 letnim stażem pracy, pasjonatka pedagogiki Marii Montessori. Pani Patrycja ukończyła studia pedagogiczne – wychowanie małego Dziecka, pedagogikę specjalną i surdopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną na Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
W trakcie swojej kariery zawodowej była wychowawcą grupy w renomowanym przedszkolu Montessoriańskim, prowadziła szkolenia dla rodziców, współorganizowała kształcenie specjalne wielu Dzieci. Poza znajomością języków angielskiego i niemieckiego może pochwalić się znajomością języka migowego.
Specjalistyczną wiedzę zawdzięcza edukacji, praktyce oraz udziałowi w licznych kursach, webinarach i konferencjach branżowych związanych z pedagogiką M.Montessori i rozwojem Dziecka.
Prywatnie miłośniczka tańców ludowych i entuzjasta górskich wycieczek.

Angelika ŻUBER

Wykwalifikowany i doświadczony nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz oligofrenopedagog.
Pani Angelika jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie
z doświadczeniem zawodowym zarówno w przedszkolu montessoriańskim jak i szkole. Legitymuje się międzynarodowym certyfikatem nauczyciela montessoriańskiego MACTE, a kwalifikacje
w zakresie tej pedagogiki nabyła w Polskim Instytucie Montessori. Ponadto posiada wiele dodatkowych kwalifikacji wynikających z ukończonych szkoleń m.in. Trening Skutecznego Nauczyciela, Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Swoją wiedzę aktualizuje na corocznych konferencjach branżowych.
Fascynują ją podróże i sport. Uwielbia oglądać filmy dokumentalne.

Gabriela PODSOBIŃSKA

Pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel montessoriański, absolwentka kierunku pedagogika specjalna, specjalności oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej na różnych poziomach edukacji, w tym 4 lata pracy w placówce Montessoriańskiej.
O sobie:
„Jestem doświadczonym nauczycielem stosującym metodę Marii Montessori w pracy z dziećmi. Swoją wiedzę w tym zakresie zdobywałam współpracując z Polskim Instytutem Montessori w Warszawie oraz doświadczonymi nauczycielami. Nieustanny rozwój w zakresie pedagogiki Marii Montessori to mój świadomy wybór i właściwie jeden z najlepszych, jakich dokonałam w swoim życiu. Posiadam wiedzę i umiejętności związane z organizacją środowiska wychowawczego na wszystkich etapach rozwoju dziecka od 0 do 9 lat. Mam również bogate doświadczenie pedagogiczne w projektowaniu i tworzeniu materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, także dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do tej pory swoje doświadczenie zdobywałam pracując między innymi jako nauczyciel wczesnoszkolny, nauczyciel, który wspiera rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami w szkole podstawowej i przedszkolu, wychowawca w Domu Integracyjno-Rodzinnym oraz organizatorka warsztatów dla dzieci (i dorosłych im towarzyszących) o tematyce artystycznej i edukacyjnej. Do tej pory ważnym było dla mnie poznanie i doświadczenie przede wszystkim każdego etapu rozwoju dziecka w placówce Montessoriańskiej utrzymując stałą współpracę z nauczycielami i uczniami z poszczególnych etapów. W mojej pracy kieruję się podmiotowym podejściem do każdego dziecka, nauczyciela, rodzica. Staram się zrozumieć punkt widzenia dziecka, inspirować zostawiając jednocześnie miejsce do samodzielnego działania. Bardzo bliska jest mi idea Porozumienia Bez przemocy. Każdy z nas powinien spędzać swój czas w miejscu pełnym szacunku i zrozumienia dla swoich potrzeb, a także granic. Każdy dzień spędzony w takim otoczeniu sprzyja nie tylko rozwojowi, ale przede wszystkim budowaniu zdrowych relacji. Cieszę się na naszą współpracę, tak ważną dla każdego z Państwa dzieci. Wierzę, że będzie ona oparta na relacji, która będzie sprzyjała rozwojowi dziecka.”

Marta OCZKOWSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, logopeda.

Edukacja i kursy:
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – Krakowska Akademia im. A. Frycza Modrzewskiego, Filologia polska z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym.

Ewelina PAJOR

Psycholog, asystent nauczyciela Montessori.
O sobie:
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku psychologia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów, uczestnicząc w licznych praktykach i stażach. Jako asystent nauczyciela staram się dbać o prawidłowy rozwój podopiecznych, dostrzegając ich mocne jak i słabe strony. Praca w przedszkolu to dla mnie niesamowita odpowiedzialność za młodego człowieka ale i nieporównywalna z niczym satysfakcja, która motywuje mnie do ciągłego rozwoju. Ważnym obszarem w mojej pracy jest eksperymentowanie. Uważam że tego typu aktywność, pozwala dzieciom efektywniej się uczyć i doświadczać, w myśl zasady „ Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Swoje kwalifikacje zawodowe podnoszę poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach, m.in. dla asystentów nauczycieli Montessori czy „jak poskromić złośnika w szkole i przedszkolu” . Interesuje się również zagadnieniem depresji u dzieci i młodzieży. W wolnych chwilach uprawiam sport, podróżuję, gram na fortepianie i zajmuje się pieskiem rasy bichon frise.

Agnieszka DYTKO

Psycholog, pedagog.

Edukacja:
Psychologia stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie: Asystent Kulturowy Urząd Miasta Krakowa.

Aleksandra MILCZAREK

 Magistr psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego z uprawnieniami nauczycielskimi. Obecnie poszerza swoje kwalifikacje i kompetencje w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Uprzednio realizowała się zawodowo jako organizator wielu wydarzeń, warsztatów, konferencji branżowych. Pracowała również w szkole w Hiszpanii jako psycholog i nauczyciel języka angielskiego. Do swoich najciekawszych doświadczeń życiowych zalicza bycie stewardessą, które umożliwiło jej liczne podróże po całym Świecie. Prywatnie mama 1,5 rocznej córeczki i tancerka.

Magda ŚLIWA

Nauczyciel wychowawca z kwalifikacjami i doświadczeniem w pracy w przedszkolu montessoriańskim. Absolwentka Akademii Ignatianium oraz obecnie kontynuująca na tej samej uczelni drugi fakultet na specjalizacji psychologia. Pani Magda ukończyła Szkołę Muzyczną I i II stopnia, jest nauczycielem gry na gitarze. Prowadziła zajęcia rytmiczne, wokalne i animacje. Wśród licznych ukończonych przez nią szkoleń i kursów znajdują się m.in. szkolenia dot. mutyzmu, rozwiązywania konfliktów i mediacji rówieśniczych oraz rozwoju sensoryczno-motorycznego dzieci.

Katarzyna KULINOWSKA

Studentka Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej oraz równocześnie Geodezji. Pani Kasia mimo młodego wieku jest osobą niezwykle aktywną na wielu polach. Interesuje się pedagogiką M.Montessori, animacją czasu wolnego, uwielbia gotować, piec, również majsterkować. Działa również jako wolontariuszka na rzecz bezdomnych zwierząt.

Monika LUSOWICZ

Pani Monika jest psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym do zawodu nauczyciela. Studiowała na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University, Wyższej Szkole Europejskiej im. J. Tischnera i Krakowskiej Akademii im. A.F. Modrzewskiego.
Pani Monika odbyła praktyki w szkole i przedszkolu, od lat jest asystentem Dzieci ze specjalnymi potrzebami (autyzm, afazja). Posługuje się językiem angielskim i norweskim. W wolnym czasie zdobywa kolejne kategorie praw jazdy, uprawia sporty i podróżuje.

Angelika BOBOLA

Magister logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, obecnie na specjalizacji podypolomowej z zakresu neurologopedii. Doświadczona w pracy z Dziećmi w innym podkrakowskim przedszkolu. Prowadzi terapie indywidualne, zajęcia logarytmiczne oraz naukę czytania.

Nazywam się Angelika Bobola. Mam 26 lat. Pochodzę z okolic Limanowej, ale od 8 lat mieszkam w Krakowie. Zawodowo jestem magistrem logopedii, a prywatnie mamą prawie dwuletniej córeczki. Uwielbiam pracę z dziećmi i od zawsze mam z nimi bardzo dobry kontakt. Moją pasją jest sport, literatura, a także górskie wyprawy.

Agnieszka SZUMAŃSKA

Psycholog, pedagog; absolwentka psychologii i Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowana edukatorka Pozytywnej Dyscypliny. Z zamiłowania aktorka i wokalistka rozwijająca swoją pasję w Stowarzyszeniu Twórców Niezależnych Punctum Teatr i Agencji Artystycznej PRYM ART. Animatorka czasu wolnego. Prowadzi warsztaty wokalno-aktorskie dla dzieci.

Ukończone szkolenia:
Pozytywna Dyscyplina dla rodziców, Diagnoza i terapia zaburzeń lękowych u dzieci, Bajkoterapia kliniczna.

Szkolenia w trakcie:
Trening Umiejętności Społecznych, Praca z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD) w szkole i w domu, Wybrane zagadnienia z psychiatrii dziecięcej z elementami psychologii klinicznej.

Monika GARULA

Od 6 lat pracuje z Dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Ignatianum w Krakowie na kierunku pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną i studia licencjackie na specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna.

Ukończone szkolenia:
Kurs animatora czasu wolnego dzieci, młodzieży i dorosłych, Kurs wychowawców – opiekunów wypoczynku dzieci i młodzieży, Szkoła Muzyczna im. Mieczysława Karłowicza w Krakowie I stopień cykl 6-letni, Studio Rytmu i Tańca TRIANGIEL – szkolenie : „Zimową porą”.

Marta RYMAR

Dyrektor przedszkola

Absolwentka kierunków Controlling i Rewizja finansowa na uniwersytecie ekonomicznym w Krakowie. Dyrektor zarządzający wieloma projektami, dyrektor przedszkola i pasjonat pedagogiki M.Montessori. Mama 4-letniego Adriana.
W czasie wolnym, którego zazwyczaj jej brakuje oddaje się rodzinie i ulubionemu sportowi – bieganiu.  Stawia na ciągły rozwój zarówno osobisty jak i organizacji. Jest otwarta na nowe wyzwania i osiąganie założonych celów.