Poznaj zespół naszych SPECJALISTÓW

Agata BRZEZIŃSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowany nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, logopeda, oligofrenopedagog.

Po ukończeniu liceum rozpoczęła studia na Filologii Polskiej na Uniwersytecie Szczecińskim. Pod koniec studiów powoli pojawiała się coraz większa chęć pracy z dziećmi. Logopedia z terapią pedagogiczną była początkiem. Po przeprowadzce do Poznania rozpoczęła pracę w żłobku i ukończyła kurs opiekunki dziecięcej. Jednak, aby móc pracować ze starszymi dziećmi  rozpoczęła studia z Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Przyszedł czas na Kraków i zdobywanie doświadczenia w placówkach przedszkolnych. Chęć dalszej nauki sprawiła, że  Pani Agata kładła ogromny nacisk na samodoskonalenie się – warsztaty, szkolenia, spotkania z innymi nauczycielami pokazywały, że nauczyciel na swojej ścieżce zawodowej powinien nieustannie kształcić się. Następnie spotkanie z pedagogiką montessoriańską, kurs nauczyciela Montessori w Polskim Instytucie Montessori oraz związane z tym nowe i bogatsze spojrzenie na edukację przedszkolną.

„Nie wyobrażam sobie pracy w przedszkolu bez muzyki, ruchu i sztuki. Uwielbiam pracować metodą aktywnego słuchania muzyki wg Batti Strauss. W najbliższej przyszłości moim marzeniem jest spotkanie z Martą Bogdanowicz i praca Metodą Dobrego Startu.
Po pracy – fanka Netflixa. W każdej wolnej chwili rower, bieganie albo fitness. Uwielbiam literaturę powszechną, scrapbooking i kuchnię azjatycką.”

Małgorzata BŁASZCZAK

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczyciel montessoriański, pedagog społeczno-opiekuńczy.

Pani Małgorzata jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie zdobyła dyplom licencjata z pedagogiki społeczno-opiekuńczej. Następnie podjęła studia magisterskie na Akademii Ignatianum na kierunku pedagogika ze specjalizacją opieka nad małym dzieckiem Montessori. Odbyła również studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Krakowskim Instytucie Rozwoju Edukacji.  Od dziecka marzyła o pracy jako nauczycielka, świetnie dogaduje się z najmłodszymi i jest bardzo pomysłowa. Dąży do nieustannego wzbogacania swojego doświadczenia zawodowego. Prywatnie wiele podróżuje, uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu oraz piec ciasta! 

Wenjuan XI

Nauczyciel montessoriański American Montessori Society.
Wen pochodzi z Chin, edukację odebrała w Pekinie, praktykowała w Kaliforni, ostatecznie ze względów prywatnych osiedliła się w Polsce.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, min. jako nauczyciel w prestiżowej szkole The International Montessori school of Beijing w Pekinie. Zdobyła również praktykę w pracy z dorosłymi – prowadziła kursy zarówno języka angielskiego (biznesowy) jak i chińskiego. Jest na etapie nauki języka polskiego, w czasie wolnym ćwiczy jogę, gra na instrumencie Guzheng i tańczy salsę.

Patrycja SOBAŃSKA

Nauczyciel montessoriański, wychowawca Grupy Szafirowej. Wysoko wykwalifikowany
i doświadczony pedagog z ponad 8 letnim stażem pracy, pasjonatka pedagogiki Marii Montessori. Pani Patrycja ukończyła studia pedagogiczne – wychowanie małego Dziecka, pedagogikę specjalną i surdopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie oraz edukację przedszkolną i wczesnoszkolną na Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
W trakcie swojej kariery zawodowej była wychowawcą grupy w renomowanym przedszkolu Montessoriańskim, prowadziła szkolenia dla rodziców, współorganizowała kształcenie specjalne wielu Dzieci. Poza znajomością języków angielskiego i niemieckiego może pochwalić się znajomością języka migowego.
Specjalistyczną wiedzę zawdzięcza edukacji, praktyce oraz udziałowi w licznych kursach, webinarach i konferencjach branżowych związanych z pedagogiką M.Montessori i rozwojem Dziecka.
Prywatnie miłośniczka tańców ludowych i entuzjasta górskich wycieczek.

Angelika ŻUBER

Wykwalifikowany i doświadczony nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz oligofrenopedagog.
Pani Angelika jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie
z doświadczeniem zawodowym zarówno w przedszkolu montessoriańskim jak i szkole. Legitymuje się międzynarodowym certyfikatem nauczyciela montessoriańskiego MACTE, a kwalifikacje
w zakresie tej pedagogiki nabyła w Polskim Instytucie Montessori. Ponadto posiada wiele dodatkowych kwalifikacji wynikających z ukończonych szkoleń m.in. Trening Skutecznego Nauczyciela, Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Swoją wiedzę aktualizuje na corocznych konferencjach branżowych.
Fascynują ją podróże i sport. Uwielbia oglądać filmy dokumentalne.

Magdalena SAMEK

Pani Magdalena Samek posiada tytuł nauczyciela mianowanego, prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z Dziećmi i na stanowiskach nauczyciela wychowawcy i nauczyciela angielskiego. Ukończyła Uniwersytet Jagielloński na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz Wyższą Szkołę Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach na kierunku edukacja szkolna i przedszkolna z językiem angielskim. W Londynie zdała egzaminy zakończone certyfikatami FCE i CAE. Ponadto brała udział w dziesiątkach szkoleń i kursów, z których warto wymienić pozytywną dyscyplinę, nurt bliskości, kodowanie przez zabawę, symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.

Kilka słów od niej samej:

„Kiedy byłam w szkole chciałam pracować w muzeum. Do dzisiaj lubię atmosferę tam panującą. Moja droga zawodowa potoczyła się inaczej, jednak zainteresowanie sztuką pozostało, co chętnie wykorzystuję na zajęciach z dziećmi. Dużą rolę w moim życiu odegrał wyjazd  do Londynu jako au pair. Nabrałam doświadczenia w opiece nad dziećmi, nauczyłam się języka i zyskałam wiele życiowych doświadczeń. W wolnych chwilach lubię czytać książki, słuchać muzyki. Lubię odkrywać nowe miejsca, uczestniczyć w ciekawych wydarzeniach kulturalnych, koncertach.”

Klaudia LATOS-GIL

Wykwalifikowany i doświadczony nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz terapeuta pedagogiczny, asystent nauczyciela Montessori.
O sobie:
Klaudia Latos-Gil absolwentka Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku pedagogika ogólna, a także absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku pedagogika specjalna. Nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem pracy w przedszkolu na stanowisku zarówno nauczyciela prowadzącego, jak i nauczyciela wspomagającego. Ukończyła wiele kursów z zakresu pracy z dziećmi wszechstronnie się doszkalając. Ze swojej pracy czerpie ogromną radość, a dobro dzieci jest dla niej najważniejsze. Jako nauczyciel stara się ukazać dzieciom świat pełen szacunku i wzajemnej tolerancji. Ważne jest dla niej indywidualne podejście do każdego dziecka. Prywatnie swój wolny czas poświęca lekturze materiałów i książek z dziedziny pedagogiki, choć dużą radość sprawia jej również gotowanie, dobry film i muzyka
 

Anna STOKŁOSA

Pani Anna jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego i Akademii Ignatianum oraz ma 10-letnie doświadczenie w pracy z Dziećmi w przedszkolach montessoriańskich. Jest również m.in. nauczycielem języka Polskiego jako języka obcego, trenerem w Szkole dla Rodziców i trenerem metody Marii Montessori.

Monika ANTOŃCZYK

Pani Monika ukończyła też kurs opiekuna i wychowawcy żłobkowego. W zeszłym roku ukończyła Dance Guide, kurs, który przedstawia podejście do edukacji tańca kreatywnego w zgodzie z metodą M.Montessori. Posiada również certyfikat mediatora. Prywatnie uwielbia długie spacery z psem Toffikiem, taniec oraz aktywne sporty. W przeszłości tańczyła w zespole marszowym „mażoretki”. Po 6-letniej przygodzie z tańcem, założyła żeńską drużynę piłkarską, która do dziś odnosi wiele sukcesów i pnie się na szczeblach III ligi Małopolski. Uwielbia jazdę na rowerze, rolkach, łyżwach, bieganie, pływanie oraz podróżowanie.

Małgorzat KŁOBUCH

Asystent nauczyciela przedszkola

Cemberli GRANT

Pani Cemberli to rodowita amerykanka jest członkiem zespołu Gr.Szafirowej, prowadzi codzienne zajęcia językowe w Gr.Bursztynowej i Gr.Szmaragdowej. Pani Cemberli studiowała w Stanach oraz Wielkiej Brytanii literaturę brytyjską i amerykańską, posiada certyfikat TEFL (Teaching English as a Foreign Language) oraz doświadczenie w prowadzeniu lekcji językowych dla dorosłych oraz dla dzieci. Z ciekawszych doświadczeń zawodowych pracowała w redakcjach kilku magazynów pisząc do nich teksty. Ma też na swoim koncie doświadczenie w produkcji podcastów o tematyce podróżniczej. Niezwykła prezencja Pani Cemberli oraz łagodna i wyraźna wymowa skupia na niej uwagę Dzieci, dzięki czemu nie tylko szybko przełamuje barierę językową, ale także przekazuje im pozytywne i uniwersalne wartości.

Magdalena ŻUBER

Pani Magdalena kończy studia na kierunku psychologia stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zrealizowała dwa treningi psychologiczne oraz warsztat związany z dobrą komunikacją psychologiczną i interpersonalną. W przeszłości była wolontariuszką w Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych „Parkowa”, gdzie nabyła doświadczenie związane z udzielaniem wsparcia emocjonalnego dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji rodzinnej. Aktualnie jest aktywną wolontariuszką w świetlicy pomocowej dla dorosłych osób znajdujących się w kryzysie. Prywatnie interesuje się podróżami oraz grami komputerowymi.  

Paulina POGAN

Logopeda

Pani Paulina jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ignatianum, jest polonistą, nauczycielem przedszkola doświadczonym w pracy z grupą, nauczycielem montessoriańskim, ale przede wszystkim czynnym i od wielu lat praktykującym logopedą pracującym w przedszkolach, szkołach oraz poradni. Wybrane kursy i szkolenia (z około 50 odbytych): symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania, fizjologiczna terapia mifunkcjonalna, programowanie języka, werbogesty, mutyzm, diagnoza wad wymowy, terapia ręki i stopy, masaż logopedyczny, diagnoza i terapia językowa dziecka z autyzmem. Cały czas poszerza swój warsztat pracy i wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach, które są niezwykłą kopalnią wiedzy oraz inspiracją do dalszych działań logopedycznych. Celem przeprowadzanych przeze nią terapii jest stymulowanie rozwoju mowy dziecka, budowanie słownictwa czynnego i biernego, usprawnianie motoryki narządów mowy, usprawniane funkcji językowych korygowanie wady wymowy. Uczy również dzieci czytać metodą sylabową, co pozwala im na lepszy start w szkole. Najważniejsze jest dla niej holistyczne i indywidualne podejście do pacjenta – należy stymulować wszystkie funkcje poznawcze i je wspierać, aby rozwój dziecka przebiegał harmonijnie. Priorytetem jest, aby Mały Pacjent czuł się komfortowo w gabinecie, dlatego wszystkie prowadzone ćwiczenia mają formę zabawy.

Karolina TELESZYŃSKA- SZELĄG

Z wykształcenia jestem nauczycielem rytmiki oraz wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Od dziecka moją największą pasją był taniec, stąd kształciłam się w tym kierunku w liceum muzycznym oraz na Akademii Wychowania Fizycznego na studiach podyplomowych „Animacja”. Posiadam wieloletnie doświadczenie pracy z dziećmi w zajęciach taneczno-ruchowych. Jestem czynnym instruktorem tańców standardowych i latynoamerykańskich, dodatkowo przygotowuję pary do „Pierwszego tańca”. Moją pasją jest komponowanie dziecięcych piosenek i układów tanecznych. W wolne weekendy wraz z mężem i trójką dzieci odbywamy górskie wycieczki.

Marta RYMAR

Dyrektor przedszkola

Absolwentka kierunków Controlling i Rewizja finansowa i EMBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Dyrektor zarządzający wieloma projektami. 
Pasjonat pedagogiki M.Montessori. Mama 5-letniego Adriana.