Poznaj zespół naszych SPECJALISTÓW

Agata BRZEZIŃSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, certyfikowany nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, logopeda, oligofrenopedagog.

Natalia SZYMBORSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, nauczyciel montessoriański Polski Instytut Montessori, przygotowanie logopedyczne.
O sobie:
Pochodzę ze Śląska, natomiast w Krakowie mieszkam od 6 lat. Jestem absolwentką kierunku Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i Wychowanie przedszkolne na Uniwersytecie Śląskim oraz kierunku Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna z logopedią w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Katowicach.
Z przedszkolem Avalon jestem związana od września 2019 roku. Jestem wychowawcą grupy, uczę także języka angielskiego. Biorę udział w różnych szkoleniach doskonalących, żeby moje zajęcia były jak najbardziej atrakcyjne. Ukończyłam też kurs asystencki w Polskim Instytucie Montessori.
Z dziećmi pracuję już od ponad 7 lat. Zaczynałam od pracy zindywidualizowanej jako opiekunka dziecięca; z grupami przedszkolnymi mam do czynienia od 3 lat.

W wolnym czasie lubię czytać książki – nie tylko te pedagogiczne. Na mojej liście „do zrealizowania” jest nauka jazdy konnej.

 

Wenjuan XI

Nauczyciel montessoriański American Montessori Society.
Wen pochodzi z Chin, edukację odebrała w Pekinie, praktykowała w Kaliforni, ostatecznie ze względów prywatnych osiedliła się w Polsce.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi, min. jako nauczyciel w prestiżowej szkole The International Montessori school of Beijing w Pekinie. Zdobyła również praktykę w pracy z dorosłymi – prowadziła kursy zarówno języka angielskiego (biznesowy) jak i chińskiego. Jest na etapie nauki języka polskiego, w czasie wolnym ćwiczy jogę, gra na instrumencie Guzheng i tańczy salsę.

Agata WIERZBICKA

Nauczyciel montessoriański , posiada 11 letnie doświadczenie w pracy tą metodą. 

Edukacja:
Pedagogika ogólna, specjalizacja: Edukacja Zintegrowana Wczesnoszkolna i Przedszkolna na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi, studia podyplomowe Metodyka Nauczania Języka Angielskiego w przedszkolu i klasach I-III, Kurs w Polskim Instytucie Montessori w zakresie
edukacji przedszkolnej w Krakowie.
Jej hobby to psychologia, gra na pianinie i sztuka.

Gabriela PODSOBIŃSKA

Pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel montessoriański, absolwentka kierunku pedagogika specjalna, specjalności oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej na różnych poziomach edukacji, w tym 4 lata pracy w placówce Montessoriańskiej.
O sobie:
„Jestem doświadczonym nauczycielem stosującym metodę Marii Montessori w pracy z dziećmi. Swoją wiedzę w tym zakresie zdobywałam współpracując z Polskim Instytutem Montessori w Warszawie oraz doświadczonymi nauczycielami. Nieustanny rozwój w zakresie pedagogiki Marii Montessori to mój świadomy wybór i właściwie jeden z najlepszych, jakich dokonałam w swoim życiu. Posiadam wiedzę i umiejętności związane z organizacją środowiska wychowawczego na wszystkich etapach rozwoju dziecka od 0 do 9 lat. Mam również bogate doświadczenie pedagogiczne w projektowaniu i tworzeniu materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, także dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Do tej pory swoje doświadczenie zdobywałam pracując między innymi jako nauczyciel wczesnoszkolny, nauczyciel, który wspiera rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami w szkole podstawowej i przedszkolu, wychowawca w Domu Integracyjno-Rodzinnym oraz organizatorka warsztatów dla dzieci (i dorosłych im towarzyszących) o tematyce artystycznej i edukacyjnej. Do tej pory ważnym było dla mnie poznanie i doświadczenie przede wszystkim każdego etapu rozwoju dziecka w placówce Montessoriańskiej utrzymując stałą współpracę z nauczycielami i uczniami z poszczególnych etapów. W mojej pracy kieruję się podmiotowym podejściem do każdego dziecka, nauczyciela, rodzica. Staram się zrozumieć punkt widzenia dziecka, inspirować zostawiając jednocześnie miejsce do samodzielnego działania. Bardzo bliska jest mi idea Porozumienia Bez przemocy. Każdy z nas powinien spędzać swój czas w miejscu pełnym szacunku i zrozumienia dla swoich potrzeb, a także granic. Każdy dzień spędzony w takim otoczeniu sprzyja nie tylko rozwojowi, ale przede wszystkim budowaniu zdrowych relacji. Cieszę się na naszą współpracę, tak ważną dla każdego z Państwa dzieci. Wierzę, że będzie ona oparta na relacji, która będzie sprzyjała rozwojowi dziecka.”

Marta OCZKOWSKA

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, logopeda.

Edukacja i kursy:
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – Krakowska Akademia im. A. Frycza Modrzewskiego, Filologia polska z logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym.

Ewelina PAJOR

Psycholog, asystent nauczyciela Montessori.
O sobie:
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku psychologia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam już podczas studiów, uczestnicząc w licznych praktykach i stażach. Jako asystent nauczyciela staram się dbać o prawidłowy rozwój podopiecznych, dostrzegając ich mocne jak i słabe strony. Praca w przedszkolu to dla mnie niesamowita odpowiedzialność za młodego człowieka ale i nieporównywalna z niczym satysfakcja, która motywuje mnie do ciągłego rozwoju. Ważnym obszarem w mojej pracy jest eksperymentowanie. Uważam że tego typu aktywność, pozwala dzieciom efektywniej się uczyć i doświadczać, w myśl zasady „ Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Swoje kwalifikacje zawodowe podnoszę poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach, m.in. dla asystentów nauczycieli Montessori czy „jak poskromić złośnika w szkole i przedszkolu” . Interesuje się również zagadnieniem depresji u dzieci i młodzieży. W wolnych chwilach uprawiam sport, podróżuję, gram na fortepianie i zajmuje się pieskiem rasy bichon frise.

Agnieszka DYTKO

Psycholog, pedagog.

Edukacja:
Psychologia stosowana na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie: Asystent Kulturowy Urząd Miasta Krakowa.

Agnieszka SZUMAŃSKA

Psycholog, pedagog; absolwentka psychologii i Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowana edukatorka Pozytywnej Dyscypliny. Z zamiłowania aktorka i wokalistka rozwijająca swoją pasję w Stowarzyszeniu Twórców Niezależnych Punctum Teatr i Agencji Artystycznej PRYM ART. Animatorka czasu wolnego. Prowadzi warsztaty wokalno-aktorskie dla dzieci.

Ukończone szkolenia:
Pozytywna Dyscyplina dla rodziców, Diagnoza i terapia zaburzeń lękowych u dzieci, Bajkoterapia kliniczna.

Szkolenia w trakcie:
Trening Umiejętności Społecznych, Praca z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD) w szkole i w domu, Wybrane zagadnienia z psychiatrii dziecięcej z elementami psychologii klinicznej.

Monika GARULA

Od 6 lat pracuje z Dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Ignatianum w Krakowie na kierunku pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną i studia licencjackie na specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna.

Ukończone szkolenia:
Kurs animatora czasu wolnego dzieci, młodzieży i dorosłych, Kurs wychowawców – opiekunów wypoczynku dzieci i młodzieży, Szkoła Muzyczna im. Mieczysława Karłowicza w Krakowie I stopień cykl 6-letni, Studio Rytmu i Tańca TRIANGIEL – szkolenie : „Zimową porą”.

Marta RYMAR

Dyrektor przedszkola

Absolwentka kierunków Controlling i Rewizja finansowa na uniwersytecie ekonomicznym w Krakowie. Dyrektor zarządzający wieloma projektami, dyrektor przedszkola i pasjonat pedagogiki M.Montessori. Mama 4-letniego Adriana.
W czasie wolnym, którego zazwyczaj jej brakuje oddaje się rodzinie i ulubionemu sportowi – bieganiu.  Stawia na ciągły rozwój zarówno osobisty jak i organizacji. Jest otwarta na nowe wyzwania i osiąganie założonych celów.